ПОСІБНИК “ЯК ГОВОРИТИ ПРО РОСІЙСЬКО-УКРАЇНСЬКУ ВІЙНУ В ШКОЛІ" ПОДІЛЕНИЙ НА ТРИ ЧАСТИНИ: "НАВІЩО ГОВОРИТИ", "ЩО ГОВОРИТИ" ТА "ЯК ГОВОРИТИ"
АНАЛІТИЧНИЙ ЗВІТ
АСИСТЕНТА ВЧИТЕЛЯ ПРО ДОСЯГНЕННЯ ТА РОЗВИТОК УЧНЯ ІЗ ОСОБЛИВИМИ ОСВІТНІМИ ПОТРЕБАМИ ( ІНТЕЛЕКТУАЛЬНИМИ ПОРУШЕННЯМИ)
5 КЛАСУ ЗА І СЕМЕСТР
2023-2024 Н.Р.
------------------------------------------------------------------------------------------------------------
КРИТЕРІЇ ОЦІНЮВАННЯ НАВЧАЛЬНИХ ДОСЯГНЕНЬ УЧНІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ З ПОРУШЕННЯМИ ІНТЕЛЕКТУАЛЬНОГО РОЗВИТКУ------------------------------------------------------------------------------------------------------------
------------------------------------------------------------------------------------------------------------
------------------------------------------------------------------------------------------------------------
ОРГАНІЗАЦІЯ ІНКЛЮЗИВНОГО МНАВЧАННЯ В ЗАКЛАДАХ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ
------------------------------------------------------------------------------------------------------------
МІЖНАРОДНА КЛАСИФІКАЦІЯ ФУНЦІОНУВАННЯ, ОБМЕЖЕННЯ ЖИТТЄДІЯЛЬНОСТІ І ЗДОРОВ'Я ДІТЕЙ ТА ПІДЛІТКІВ
------------------------------------------------------------------------------------------------------------
НА ДОПОМОГУ ПЕДАГОГУ ІНКЛЮЗИВНОГО ЗАГАЛЬНООСВІТНЬОГО НАВЧАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ
------------------------------------------------------------------------------------------------------------
ПОРАДНИК НА ДОПОМОГУ КОМАНДІ ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНОГО СУПРОВОДУ
------------------------------------------------------------------------------------------------------------
ІНКЛЮЗИВНА ОСВТА - ПЕРСПЕКТИВА НОВА, ХОЧ РІЗНІ МОЖЛИВОСТІ - РІВНІ ПРАВА
------------------------------------------------------------------------------------------------------------
СТВОРЕННЯ ІНДИВІДУАЛЬНОЇ ПРОГРАМИ РОЗВИТКУ ДЛЯ ДІТЕЙ З ОСОБЛИВИМИ ОСВІТНІМИ ПОТРЕБАМИ
------------------------------------------------------------------------------------------------------------
ІНКЛЮЗИВНА ОСВІТА ВІД "А" до "Я"
------------------------------------------------------------------------------------------------------------
"Я ВСЕ МОГУ" таблиця навиків і компетенцій
------------------------------------------------------------------------------------------------------------
НАУКОВО-МЕТОДИЧНИЙ ПОСІБНИК "ТЕОРІЯ І ПРАКТИКА ІНКЛЮЗИВНОЇ ОСВІТИ"
------------------------------------------------------------------------------------------------------------
КРИТЕРІЇ ОЦІНЮВАННЯ НАВЧАЛЬНИХ ДОСЯГНЕНЬ УЧНІВ 5 - 10 КЛАСІВ З ПОРУШЕННЯМИ ІНТЕЛЕКТУАЛЬНОГО РОЗВИТКУ
------------------------------------------------------------------------------------------------------------
------------------------------------------------------------------------------------------------------------
МІЖНАРОДНА КЛАСИФІКАЦІЯ ФУНЦІОНУВАННЯ, ОБМЕЖЕННЯ ЖИТТЄДІЯЛЬНОСТІ І ЗДОРОВ'Я ДІТЕЙ ТА ПІДЛІТКІВ
------------------------------------------------------------------------------------------------------------
НА ДОПОМОГУ ПЕДАГОГУ ІНКЛЮЗИВНОГО ЗАГАЛЬНООСВІТНЬОГО НАВЧАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ
------------------------------------------------------------------------------------------------------------
ПОРАДНИК НА ДОПОМОГУ КОМАНДІ ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНОГО СУПРОВОДУ
------------------------------------------------------------------------------------------------------------
ІНКЛЮЗИВНА ОСВТА - ПЕРСПЕКТИВА НОВА, ХОЧ РІЗНІ МОЖЛИВОСТІ - РІВНІ ПРАВА
------------------------------------------------------------------------------------------------------------
СТВОРЕННЯ ІНДИВІДУАЛЬНОЇ ПРОГРАМИ РОЗВИТКУ ДЛЯ ДІТЕЙ З ОСОБЛИВИМИ ОСВІТНІМИ ПОТРЕБАМИ
------------------------------------------------------------------------------------------------------------
ІНКЛЮЗИВНА ОСВІТА ВІД "А" до "Я"
------------------------------------------------------------------------------------------------------------
"Я ВСЕ МОГУ" таблиця навиків і компетенцій
------------------------------------------------------------------------------------------------------------
НАУКОВО-МЕТОДИЧНИЙ ПОСІБНИК "ТЕОРІЯ І ПРАКТИКА ІНКЛЮЗИВНОЇ ОСВІТИ"
------------------------------------------------------------------------------------------------------------
КРИТЕРІЇ ОЦІНЮВАННЯ НАВЧАЛЬНИХ ДОСЯГНЕНЬ УЧНІВ 5 - 10 КЛАСІВ З ПОРУШЕННЯМИ ІНТЕЛЕКТУАЛЬНОГО РОЗВИТКУ
------------------------------------------------------------------------------------------------------------
БАР’ЄРИ В НАВЧАННІ ТА УЧАСТІ ДІТЕЙ З КОГНІТИВНИМИ ПОРУШЕННЯМИ: ОСОБЛИВОСТІ РОЗВИТКУ ДІТЕЙ ІЗ ЗПР, РАС, ГРДУ (методичний вісник)
------------------------------------------------------------------------------------------------------------
ДИТИНА З АУТИЗМОМ У ЗАКЛАДІ ОСВІТИ
------------------------------------------------------------------------------------------------------------
ДІТИ З ОСОБЛИВИМИ ОСВІТНІМИ ПОТРЕБАМИ ТА ОРГАНІЗАЦІЯ ЇХ НАВЧАННЯ
------------------------------------------------------------------------------------------------------------
ДІТИ ІЗ СИНДРОМОМ ДАУНА ФАКТИ, НАВЧАННЯ, ДОПОМОГА
ДИТИНА З АУТИЗМОМ У ЗАКЛАДІ ОСВІТИ
------------------------------------------------------------------------------------------------------------
ДІТИ З ОСОБЛИВИМИ ОСВІТНІМИ ПОТРЕБАМИ ТА ОРГАНІЗАЦІЯ ЇХ НАВЧАННЯ
------------------------------------------------------------------------------------------------------------
ДІТИ ІЗ СИНДРОМОМ ДАУНА ФАКТИ, НАВЧАННЯ, ДОПОМОГА
------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Немає коментарів:
Дописати коментар