ПРЕЗЕНТАЦІЇ


Соціально-психологічна корекція гіперактивного розладу з дефіцитом уваги у дітей та підлітків

-------------------------------------------------------------------------------------------

Індивідуальна програма розвитку дитини з особливими освітніми потребами

-------------------------------------------------------------------------------------------

Моделювання індивідуальної програми розвитку дитини - дошкільника з особливими освітніми потребами

-------------------------------------------------------------------------------------------

Порушення зору. Психолого-педагогічний супровід

-------------------------------------------------------------------------------------------

Типологія та корекція проблем людей

-------------------------------------------------------------------------------------------

Психічні та поведінкові розлади дітей: особливості та їх профілактика

-------------------------------------------------------------------------------------------

Психолого-педагогічний супровід дітей з порушеннями мовлення в умовах інклюзії

-------------------------------------------------------------------------------------------

Інклюзивна освіта. Створення рівних можливостей для всіх категорій дітей в Україні

-------------------------------------------------------------------------------------------

З досвіду організації навчання дітей з особливими освітніми потребами

-------------------------------------------------------------------------------------------

Путівник з новим державним стандартом початкової загальної освіти

-------------------------------------------------------------------------------------------

Організаційно - методичні умови діяльності асистента вчителя

-------------------------------------------------------------------------------------------

Інклюзивна освіта

-------------------------------------------------------------------------------------------

Індивідуальна програма розвитку

-------------------------------------------------------------------------------------------

Ефективна взаємодія вчителя і асистента – складова успіху роботи в інклюзивному класі

-------------------------------------------------------------------------------------------

Команда супроводу дітей з особливими освітніми потребами

-------------------------------------------------------------------------------------------

Розвиток імпресивного мовлення у дітей з інтелектуальними порушеннями
-------------------------------------------------------------------------------------------
Психологічний супровід дитини з аутичними розладами

Немає коментарів:

Дописати коментар