Соціально-психологічна
корекція гіперактивного розладу з дефіцитом уваги у дітей та підлітків
-------------------------------------------------------------------------------------------
Індивідуальна
програма розвитку дитини з особливими освітніми потребами
-------------------------------------------------------------------------------------------
Моделювання
індивідуальної програми розвитку дитини - дошкільника з особливими освітніми
потребами
-------------------------------------------------------------------------------------------
Порушення
зору. Психолого-педагогічний супровід
-------------------------------------------------------------------------------------------
Типологія
та корекція проблем людей
-------------------------------------------------------------------------------------------
Психічні
та поведінкові розлади дітей: особливості та їх профілактика
-------------------------------------------------------------------------------------------
Психолого-педагогічний
супровід дітей з порушеннями мовлення в умовах інклюзії
-------------------------------------------------------------------------------------------
Інклюзивна
освіта. Створення рівних можливостей для всіх категорій дітей в Україні
-------------------------------------------------------------------------------------------
З
досвіду організації навчання дітей з особливими освітніми потребами
-------------------------------------------------------------------------------------------
Путівник
з новим державним стандартом початкової загальної освіти
-------------------------------------------------------------------------------------------
Організаційно
- методичні умови діяльності асистента вчителя
-------------------------------------------------------------------------------------------
-------------------------------------------------------------------------------------------
Індивідуальна
програма розвитку
-------------------------------------------------------------------------------------------
Ефективна взаємодія вчителя і асистента –
складова успіху роботи в інклюзивному класі
-------------------------------------------------------------------------------------------
Команда
супроводу дітей з особливими освітніми потребами
-------------------------------------------------------------------------------------------
-------------------------------------------------------------------------------------------
Психологічний супровід дитини з аутичними розладами
Немає коментарів:
Дописати коментар