Пропонуємо Вашій увазі типові програми, у яких репрезентовано типовий навчальний план і змістове наповнення основних освітніх галузей.📚📚
🔹🔹 О. В Чеботарьова,
Г. О. Блеч, Н. А. Ярмола, І. В. Гладченко, Н.І. Королько, І. В.Дмитрієва, С. В.
Трикоз, І. В. Бобренко, І.В. Голомозда, О. А. Чухліб (2018) Типова освітня
програма початкової освіти спеціальних закладів середньої освіти для учнів 1
класів з інтелектуальними порушеннями [Навчальний матеріал]
🔹🔹 О. В.
Чеботарьова, Г. О. Блеч, Л. І. Остапенко, Н. А. Ярмола, І. В. Гладченко, Н. І.
Королько, І. В. Дмитрієва, С. В. Трикоз, І. В. Бобренко, І.В. Голомозда, О. А.
Чухліб (2019) Типова освітня програма початкової освіти спеціальних закладів
загальної середньої освіти для учнів 2 класу з порушеннями інтелектуального
розвитку [Навчальний матеріал]
🔹🔹 О. В.
Чеботарьова, Г. О. Блеч, Л. І. Остапенко, Н. А. Ярмола, І. В. Гладченко, Н. І.
Королько, І. В. Дмитрієва, С. В. Трикоз, І. В. Бобренко, І.В. Голомозда, О. А.
Чухліб (2019) Типова освітня програма початкової освіти для спеціальних
закладів загальної середньої освіти для учнів 3 класів з інтелектуальними
порушеннями [Навчальний матеріал]
📚📚Пропонуємо
скористатися розробленим навчально-методичним посібником
🔸🔹 Критерії оцінювання
навчальних досягнень учнів 5-10 класів з порушеннями інтелектуального розвитку
: нав.-метод. посіб. Інститут спеціальної педагогіки і психології імені Миколи
Ярмаченка НАПН України, м. Київ, Україна.(( О. В. Чеботарьова, Г. О. Блеч, С.
В. Трикоз, І.В. Гладченко, Н. А. Ярмола, І. В. Бобренко, Н.І. Королько, О.П.
Мальчевська, А.В. Сеник, Л. Г. Дзіядевич, І. В .Дмитрієва, Л.І. Остапенко,
Л.І.Тарновська, С.О.Кликова, І.В .Голомозда, О. А. Чухліб , Н.М. Колодзейська
(2019)
Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів 5-10 класів з порушеннями інтелектуального розвитку розроблено відповідно до Програми спільної діяльності Міністерства освіти і науки України, Інституту модернізації змісту освіти, Інституту спеціальної педагогіки і психології імені Миколи Ярмаченка НАПН України, спрямованої на виконання завдань Концепції «Нова українська школа» та реформування змісту освіти дітей з особливими освітніми потребами.
https://lib.iitta.gov.ua/718297/
Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів 5-10 класів з порушеннями інтелектуального розвитку розроблено відповідно до Програми спільної діяльності Міністерства освіти і науки України, Інституту модернізації змісту освіти, Інституту спеціальної педагогіки і психології імені Миколи Ярмаченка НАПН України, спрямованої на виконання завдань Концепції «Нова українська школа» та реформування змісту освіти дітей з особливими освітніми потребами.
https://lib.iitta.gov.ua/718297/
Немає коментарів:
Дописати коментар