Психомалюнкові методики у діагностично-корекційній роботі в системі інклюзивної освіти: інформаційно-методичний посібник. - Чернігів: Видавництво «Десна Поліграф», 2021. – 128 с.
У посібнику подається опис проективних малюнкових методик, що застосовуються в широкому спектрі практичних завдань: діагностичних, навчальних, корекційних, терапевтичних.
Розглянуто основні науково-практичні підходи з проблем використання психомалюнку у діагностико-корекційному процесі в системі інклюзивної освіти, презентовані доступні арт-практики для роботи з дітьми з особливими освітніми потребами.
Для практичних психологів, дефектологів, фахівців інклюзивно-ресурсних центрів.
ЗМІСТ
ПЕРЕДМОВА · 4
ДИТЯЧИЙ МАЛЮНОК:
ІНТЕРПРЕТАЦІЯ ДОРОСЛИМИ · 7
МАЛЮНКОВА ТЕРАПІЯ: АРТ-ПРАКТИКИ
ДЛЯ ДІТЕЙ З ОСОБЛИВИМИ ПОТРЕБАМИ · 20
МЕТОДИКА «ДІМ-ДЕРЕВО-ЛЮДИНА» · 38
МЕТОДИКА «ЛЮДИНА ПІД ДОЩЕМ» · 50
МЕТОДИКА «МАЛЮНОК СІМ’Ї» · 62
«Кінетичний малюнок сім’ї» · 67
«Сім’я тварин» · 74
МЕТОДИКА «БАРАНЧИК У ПЛЯШЦІ» · 83
МЕТОДИКА «НЕІСНУЮЧА ТВАРИНА» · 86
МЕТОДИКА «КАКТУС» · 98
МЕТОДИКА «КЛАС ТВАРИН» · 104
МЕТОДИКА «АВТОПОРТРЕТ» · 108
«Намалюй себе» · 113
КОЛЬОРОВА ГАМА МАЛЮНКА:
МОТИВАЦІЯ УПОДОБАНЬ · 115
РЕКОМЕНДОВАНА ЛІТЕРАТУРА · 126
Немає коментарів:
Дописати коментар