• організовувати спільно з учителем/ями освітній процес з використанням технологій дистанційного навчання;
• забезпечувати комунікацію закладу освіти та батьків (інших законних представників дитини) з метою організації навчання учнів з особливими освітніми потребами;
• координувати дистанційне навчання з батьками (іншими законними представниками) дитини, у тому числі завчасно попереджає про зміни розкладу, необхідні навчально-дидактичні матеріали тощо;
• здійснювати підготовку матеріалів для дистанційного навчання для учнів з особливими освітніми потребами, у тому числі консультує батьків щодо їх використання;
• забезпечувати підготовку індивідуальних завдань та адаптацію їх до використання в умовах дистанційного навчання;
• забезпечувати індивідуалізацію технологій дистанційного навчання з урахуванням особливих освітніх потреб, у тому числі обирає відповідні 4 інструменти, консультує батьків щодо технічних особливостей їх використання з учнями з особливими освітніми потребами;
• асистувати вчителю під час проведення дистанційних занять, до прикладу: допомагає вчителю під час поділу учнів на пари і групи в ХООМ-конференціях, може приєднуватись до будь-якої пари/групи в будь-який момент, допомагати та виправляти помилки, слідкувати за підняттям рук учнів;
• надавати учню та його батькам (іншим законним представникам) рекомендації щодо дотримання норм при користуванні комп’ютерною технікою.
Немає коментарів:
Дописати коментар