пʼятниця, 12 листопада 2021 р.

Методичні рекомендації для асистентів вчителів щодо навчання осіб з ООП в умовах дистанційного навчання

 • організовувати спільно з учителем/ями освітній процес з використанням технологій дистанційного навчання; 

• забезпечувати комунікацію закладу освіти та батьків (інших законних представників дитини) з метою організації навчання учнів з особливими освітніми потребами; 

• координувати дистанційне навчання з батьками (іншими законними представниками) дитини, у тому числі завчасно попереджає про зміни розкладу, необхідні навчально-дидактичні матеріали тощо; 

• здійснювати підготовку матеріалів для дистанційного навчання для учнів з особливими освітніми потребами, у тому числі консультує батьків щодо їх використання; 

• забезпечувати підготовку індивідуальних завдань та адаптацію їх до використання в умовах дистанційного навчання; 

• забезпечувати індивідуалізацію технологій дистанційного навчання з урахуванням особливих освітніх потреб, у тому числі обирає відповідні 4 інструменти, консультує батьків щодо технічних особливостей їх використання з учнями з особливими освітніми потребами; 

• асистувати вчителю під час проведення дистанційних занять, до прикладу: допомагає вчителю під час поділу учнів на пари і групи в ХООМ-конференціях, може приєднуватись до будь-якої пари/групи в будь-який момент, допомагати та виправляти помилки, слідкувати за підняттям рук учнів; 

• надавати учню та його батькам (іншим законним представникам) рекомендації щодо дотримання норм при користуванні комп’ютерною технікою.

Немає коментарів:

Дописати коментар