До роботи над посібником залучили істориків, практикуючих вчителів, викладачів, шкільних методистів та дитячу й сімейну психологиню Світлану Ройс, яка працювала з усіма матеріалами, дала коментарі та поради, як саме правильно висвітлювати події та факти про війну. Тут є і про перемоги, і про трагедії українців у цій війні. Висвітлено те, що робить Україна та всі українці й українки для того, щоб згуртуватися і давати відсіч ворогу. Зокрема, як держава Україна згуртовує навколо себе світову спільноту, аби переконати весь світ, що ми є тими, хто борються за своє. Учні є учасниками сьогоднішних подій, тому дуже велика увага приділена тому, що ми маємо говорити про героїв. Їх дуже багато. Це і ЗСУ, і Нацгвардія, і лікарі, рятувальники, волонтери. У кожному класі у дитини є хтось із близьких людей, хто своїми безпосередніми діями щодня наближає перемогу України . І у кожній громаді є багато героїв, тому, найперше,- ми маємо знати саме про них.
Посібник не нормативно-регулятивний документ.
Він сформований в ракурсі запрошення учня до діалогу, до розмови. Його
матеріали не регламентують час і місце і формат проведення розмов.
Використовувати можна і на
уроках, і в позаурочний час. Посібник –
це комплексний інструмент, який допоможе педагогу ефективно взаємодіяти з
школярами.
Рекомендуємо педагогічним колективам
спеціальних шкіл та НРЦ опрацювати матеріали посібника і використовувати
їх в роботі по формуванню української ідентичності, твердої
громадянської позиції в учнів і учениць; навчанню дітей розрізняти факти
і фейки, не піддаватися маніпуляціям і ворожій пропаганді.
Н.М.Міщенко методист відділу «Ресурсний центр підтримки інклюзивної освіти»
https://drive.google.com/file/d/179TzCoOCJFFQT6AJO_MRR46L67Hzorih/view?usp=sharing
Немає коментарів:
Дописати коментар