неділя, 17 березня 2024 р.

Посібник “Як говорити про російсько-українську війну в школі" поділений на три частини: "Навіщо говорити", "Що говорити" та "Як говорити".

 До роботи над посібником залучили істориків, практикуючих вчителів, викладачів,  шкільних методистів та дитячу й сімейну психологиню Світлану Ройс, яка працювала з усіма матеріалами, дала коментарі та поради, як саме правильно висвітлювати події та факти про війну.  Тут є і про перемоги, і про трагедії українців у цій війні. Висвітлено те, що робить Україна та всі українці й українки для того, щоб згуртуватися і давати відсіч ворогу. Зокрема, як держава Україна згуртовує навколо себе світову спільноту, аби переконати весь світ, що ми є тими, хто борються за своє. Учні є учасниками сьогоднішних подій, тому дуже велика увага приділена тому, що ми маємо говорити про героїв. Їх дуже багато. Це і ЗСУ, і Нацгвардія, і лікарі, рятувальники, волонтери. У кожному класі у дитини є хтось із близьких людей, хто своїми безпосередніми діями щодня наближає перемогу України . І у кожній громаді є багато героїв, тому, найперше,- ми маємо знати саме про них.    

  Посібник не нормативно-регулятивний документ. Він сформований в ракурсі запрошення учня до діалогу, до розмови. Його матеріали не регламентують час і місце і формат проведення розмов. Використовувати можна і на уроках, і в позаурочний час.  Посібник – це комплексний інструмент, який допоможе педагогу ефективно взаємодіяти з школярами.       

  Рекомендуємо педагогічним колективам спеціальних шкіл та НРЦ опрацювати матеріали посібника і використовувати їх  в роботі по формуванню української ідентичності,  твердої  громадянської позиції в учнів і учениць; навчанню дітей розрізняти факти і фейки, не піддаватися маніпуляціям і ворожій пропаганді.      

                                                                                          Н.М.Міщенко                                                  методист відділу «Ресурсний центр підтримки інклюзивної освіти»

https://drive.google.com/file/d/179TzCoOCJFFQT6AJO_MRR46L67Hzorih/view?usp=sharing

Немає коментарів:

Дописати коментар