четвер, 4 квітня 2024 р.

Успішна реформа профільної середньої освіти

 Якою має бути успішна реформа профільної середньої освіти?

📌 Говоримо про це сьогодні й завтра під час національного форуму «Реформування старшої профільної середньої освіти (академічні ліцеї)».
Поділимося кількома думками засновника міжнародного дослідження якості освіти PISA Андреаса Шлейхера, який є спеціальним гостем події:
⚡️ Школа має готувати дітей до майбутнього. Ми не знаємо, якими будуть професії, технології і як людство буде їх застосовувати. Тож дуже важливо навчити дітей бути ініціативними, мислити нешаблонно. Адже просто відтворювати інформацію вже вміють роботи.
⚡️ Потрібно не просто допомагати дітям розкрити свої таланти та сильні сторони, а й навчати їх запитувати себе: «Де мій талант може стати в пригоді?».
⚡️ Соціально-емоційні навички хибно називають мʼякими. Те, що вважалося мʼякими навичками, — ініціативність, самостійність, уміння брати на себе відповідальність — зараз стало не менш важливим, ніж так звані тверді навички.
⚡️ Школа має вчити дітей сприймати світ не фрагментовано, а цілісно, де предмети зʼєднується в щось осмислене.
⚡️ Приблизно третина українських школярів не зацікавлена показувати високі результати з математики (PISA-2022). Водночас є багато учнів, які добре знають математику, але не планують працювати в галузі природничих та інженерних наук. Їм не пояснили в школі, що математика пронизує все життя. Потрібно не забувати про пристрасть і завзятість до вивчення предмета.
Це важливі концептуальні засади для всієї освітньої сфери і реформи профільної середньої освіти зокрема.
Більше про моделі роботи майбутніх академічних ліцеїв дізнавайтеся з трансляції Форум «Реформування старшої профільної середньої освіти (академічні ліцеї)».
🔹 Другий день форуму стартує завтра о 9 годині ранку, долучитися до трансляції можна за покликанням: https://www.youtube.com/watch?v=8MrxvuT22us

Немає коментарів:

Дописати коментар