Зараз багато діток мають проходити комплексну оцінку розвитку в ІРЦ. Допоможіть колегам якнайкраще обстежити дитину та встановити її можливості і потреби.
Для
цього педагоги закладу освіти пишуть характеристику.
Додам, що характеристика має бути:

реальною (не про когось скачену з інтернету). Характеристика має бути максимально об’єктивною та обґрунтованою психологічною діагностикою. Її складають на підставі систематичного, а не разового, вивчення дитини.

має бути чіткою, конкретною і зрозумілою - написано не загальними фразами, а суто те, що дитина робить, може, вміє, знає виконує, реагує, сприймає, любить і в чому є труднощі, які зафіксовано у закладі освіти ( не пишіть, що зріст чи вага відповідає віку, натомість вкажіть конкретні цифри; не пишіть, що дитина засвоює чи не засвоює програмовий матеріал, натомість конкретизуйте що дається краще по факту - сортує по кольорах (вкажіть кольори які знає дитина, які плутає, які ще не навчилась).

актуальною - написаною не про "колись", а те що дитина знає та вміє на даний момент часу. Не варто в характеристиці використовувати складну професійну лексику. Також не вказуйте без необхідності назви тестів, бали, отримані за методиками, тощо. Інформація про це залишається в службовій документації.

зафіксовані сильні та слабкі сторони, інтереси, потреби.

Керуйтесь віковим рівнем розвитку (для дошкілля Базовий компонент)

містити інформацію про комунікацію з дорослими та однолітками

варто зазначити що уже застосовувалось при адаптації, що спрацювало і дає результати, а що не підходить дитині .

Якщо у закладі освіти проводили обстеження та спостереження щодо надання І рівня підтримки, зафіксуйте ці дані.

подана вчасно до початку проходження обстеження в ІРЦ
Якісна співпраця тільки на користь кожному учаснику освітнього процесу

Немає коментарів:
Дописати коментар